Tájékoztatás kormányablakokról
A Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal Miskolci Járási Hivatala folyamatosan törekszik a polgárok közigazgatási ügyeinek magas színvonalú és szakszerű elintézésére. Annak érdekében, hogy a lakosság a lakóhelyéhez minél közelebbi helyszínen igénybe vehesse szolgáltatásait, a Miskolci Járási Hivatal az illetékességi területén hat kormányablakot üzemeltet, melyben várják kedves ügyfeleiket.
A kormányablakok a klasszikus okmányirodai funkciókon ( személyazonosító igazolvány-, lakcímkártya-, útlevél-, vezetői engedély ügyintézés, valamint gépjárművekkel kapcsolatos ügyintézés) túl olyan kérelem és beadvány befogadási feladatkörökkel is rendelkeznek, amelyekben korábban a különböző államigazgatási szakigazgatási szerveket kellett felkeresni. 2018. január 1-től mindazon kérelem benyújtható a kormányablakokban, amelyet ágazati törvény vagy kormányrendelet nem zár ki.
Ezúton szeretném tájékoztatni Sajóbábony Város lakosságát, hogy 2018. február 1- től a Miskolci Járási Hivatal kormányablakainak az ügyfélfogadási ideje az alábbiak szerint változik:
| Munkanapokon | A miskolci járás működő kormányablakainak nyitvatartási ideje (óra) |
| Hétfő | 7.00 – 17.00 |
| Kedd | 8.00 – 18.00 |
| Szerda | 8.00 – 18.00 |
| Csütörtök | 8.00 – 18.00 |
| Péntek | 8.00 – 18.00 |