2024. november 23. szombat. Ma Kelemen, Klementina, holnap Emma ünnepli a névnapját.

   

Tájékoztatás – ügyfélfogadás a Polgármesteri Hivatalban

Értesítjük a Tisztelt Lakosságot, hogy 2020. október hó 06. napjától (szerda) a Sajóbábonyi Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyfélfogadás a következő tájékoztatásig SZÜNETEL.

Tisztelt Sajóbábonyi Lakosok!

Tisztelt Ügyfelek!

 

A tömeges megbetegedést okozó humán járvány következményeinek elhárítása, az állampolgárok egészségének és életének megóvása, a közösségi érintkezések számának csökkentése, a Polgármesteri Hivatalban intézhető ügyek folyamatos és biztonságos ellátása érdekében a

 Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyfélfogadás további intézkedésig szünetel.

 

Az ügyfelek bejelentéseiket és kérelmeiket elektronikusan (e-mail, Önkormányzati Portál / https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap /) és postai úton, telefonon valamint írásban a hivatal bejáratánál elhelyezett beadványgyűjtő urna segítségével is benyújthatják.

 

A hivatal elérhetőségei: címe: 3792 Sajóbábony, Bocskai út 2.

telefon: 46/549-030

e-mail: hivatal@sajobabony.hu

Hivatali kapu: SBPOLGHIV

 

Az anyakönyvvezető haláleset anyakönyvezése esetén folyamatosan elérhető a 46/549-030-4 melléken és előzetes időpont egyeztetés követően személyesen.

 

A személyes ügyfélkapcsolatot nem igénylő ügyekben törekedni kell a telefonon vagy elektronikus úton történő ügyintézés realizálására.

Amennyiben az ügyfél személyes megjelenése a Polgármesteri Hivatalban elengedhetetlen, Sajóbábony Város honlapján (www.sajobabony.hu), az Önkormányzat/Polgármesteri Hivatal elérési útvonalon található telefonszámokon, ügyfélfogadási időben, az ügyintézővel előzetes időpont egyeztetés szükséges.

 

A Hivatalba lépéskor kötelező a maszk viselése, valamint a kézfertőtlenítés!

 

 

Király Gáborné

jegyző

 

 

 

 

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support