Tájékoztatás – Kormányzati Ügyfélvonal lakossági ügyfélszolgálati feladatairól
A panadémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 01-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál (https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap) használatát.
A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:
- segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;
- technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;
- ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;
- kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;
- intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;
- SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.
Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben bővebb tájékoztatás továbbra is a 46/549-030-as telefonszámon kérhető.
Sajóbábony, 2021. január 04.
Király Gáborné
jegyző