Tájékoztatás – lejáró személyi okmányokkal, védettségi igazolvány kiállításával kapcsolatban
Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a lejárt okmányokat a veszélyhelyzet lejártát követő 60. napig nem kell meghosszabbítani. Aki mégis szeretné megújítani a személyes iratait, annak online is lehetősége van, a kormányablakokba és okmányirodákba is tud időpontot foglalni.
A kormányablakba történő időpontfoglalás online az idopontfoglalo.kh.gov.hu, magyarorszag.hu oldalon, illetve a 1818-as telefonszámon lehet.
Védettségi igazolványt, aki valamely okból nem kapta meg, a vedettsegiigazolvany@1818.hu e-mail-címen írásban jelezheti, az ügyfélkapu-regisztrációval rendelkezők a https://www.magyarorszag.hu/szuf_fooldal#fooldal honlapon keresztül is igényelhetik, valamint személyesen is lehet jelezni, illetve igényelni a kormányablakokban vagy telefonon az alábbi elérhetőségeken:
- Miskolc, Kis-Hunyad u. 9. 06/46 795-228 vagy 06/46 795-287
- Miskolc, Vologda u. 4. 06/46 795-313 vagy 06/46 795-308
- Miskolc, Csizmadia köz 1. 06/46 514-709 vagy 06/46 514-708
- Miskolc, Kandó Kálmán tér 1. 06/46 795-749 vagy 06/46 795-746
A védőoltások beadásának rögzítése leellenőrizhető az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) információs oldalon.
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal