Tájékoztatás – ügyfélfogadás a Polgármesteri Hivatalban
Tisztelt Sajóbábonyi Lakosok!
Tisztelt Ügyfelek!
A tömeges megbetegedést okozó humán járvány következményeinek elhárítása, az állampolgárok egészségének és életének megóvása, a közösségi érintkezések számának csökkentése, a Polgármesteri Hivatalban intézhető ügyek folyamatos és biztonságos ellátása érdekében a
Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyfélfogadás további intézkedésig szünetel.
Az ügyfelek bejelentéseiket és kérelmeiket elektronikusan (e-mail, Önkormányzati Portál / https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap /) és postai úton, telefonon valamint írásban a hivatal bejáratánál elhelyezett beadványgyűjtő urna segítségével is benyújthatják.
A hivatal elérhetőségei: címe: 3792 Sajóbábony, Bocskai út 2.
telefon: 46/549-030
e-mail: hivatal@sajobabony.hu
Hivatali kapu: SBPOLGHIV
Az anyakönyvvezető haláleset anyakönyvezése esetén folyamatosan elérhető a 46/549-030-4 melléken és előzetes időpont egyeztetés követően személyesen.
A személyes ügyfélkapcsolatot nem igénylő ügyekben törekedni kell a telefonon vagy elektronikus úton történő ügyintézés realizálására.
Amennyiben az ügyfél személyes megjelenése a Polgármesteri Hivatalban elengedhetetlen, Sajóbábony Város honlapján (www.sajobabony.hu), az Önkormányzat/Polgármesteri Hivatal elérési útvonalon található telefonszámokon, ügyfélfogadási időben, az ügyintézővel előzetes időpont egyeztetés szükséges.
A Hivatalba lépéskor kötelező a maszk viselése, valamint a kézfertőtlenítés!
Király Gáborné
jegyző